onsdag 6 april 2011

Vad har jag gjort??

Då min syster och hennes kompis sniffade lite på korken i helgen som gick satt jag och förväntade mig massa roliga fylle-sms. Inga kom och när jag då beklagade detta inför syrrans kompis fick jag veta att det var ju inte sista gången dom skulle röja loss och hon lovade att bättra sig. Vad fan har jag gjort???

Nu väntar jag bara på ett sms från kompisen (ska inte röja hennes namn men det början på T och slutar på essan), där hon beskriver att hennes hemliga fantasi är att stå på huvudet naken i en hink blåbärssylt samtidigt som hon blir smiskad med en lutfisk från julen 2003. Det vore fan rätt åt mig.

2 kommentarer:

Elle sa...

Jag tycker det verkar som om du borde vara kapabel att få ihop rätt skojiga fylle-sms själv också! :D

Stefan sa...

Jodå, även jag är fullt kapabel till att drämma iväg sådana.