tisdag 8 april 2008

Bönesvar

Äntligen!!!
När jag började skriva den här bloggen hade jag ett par bloggar som s.k. antiförebilder. Alltså bloggar som var som min INTE skulle bli. Det fanns två som var de mest framträdande.
Alex Schulman, på många sajter populärt kallad "Hästfejset", samt hans fru Katrin. Alex, som efter månader av personliga påhopp på andra men blev sur när någon kritiserade hans bror, valde att lägga ner sin blogg.
Jag fortsatte läsa hans konas blogg och önskade efter varje inlägg att hon skulle sluta blogga och bara försvinna från planeten. Nu verkar halva önskningen gått i uppfyllelse. Hon har slutat blogga. Nu lär hon väl dyka upp i något sammanhang som har med Bröderna Bävers nya s.k. humorsajt att göra. Men hon är tillfälligt borta från bloggandet och landets alla brats på Stureplan som sett upp till denna Antikrist sitter förmodligen i någon form av apati och undrar hur deras värdelösa liv ska bli värda att leva igen.

Vi andra, som har rätt värderingar, nöjer oss med att i afton skåla i något gott för att fira att en så sällsynt nedlåtande och vidrig människa för tillfället inte uttrycker sina sjuka åsikter i skrift offentligt.

2 kommentarer:

Elle sa...

Att du ens utsätter dig för att läsa det där! Kan inte vara nyttigt för hälsan...

Stefan sa...

På sätt och vis inte. Men det är alltid bra att lära känna fienden. Det är mer så jag tänker.