söndag 18 maj 2008

Snyftiga program

Råkade snurra in på Tv4 idag och såg deras program "Spårlöst". Det går helt enkelt ut på att man letar upp någons biologiska föräldrar, naturligtvis med noll ledtrådar från början. Idag handlade det om en tjej som blev bortadopterad från Polen till Sverige.

Sådan här program har naturligtvis hög snyftfaktor och även jag blir rörd över återföreningen. Om det inte vore för EN sak skulle det här programmet förmodligen vara hur bra som helst. Agneta Jävla Sjödin. Kan ingen trolla bort den människan från Tv. Hon har lika mycket utstrålning som en diskborste och känns lika spännande som en repris av "Rederiet".

Dags att starta ett upprop för att bli av med eländet. Who´s with me

5 kommentarer:

Elle sa...

Jag har min egen lösning på det problemet.
TITTA INTE PÅ TV!!!

Stefan sa...

Jag gillar att titta på tv och när jag ligger i bingen och är risig är det ett ganska bra tidsfördriv.

Elle sa...

Tja, om man nu vill kalla "Spårlöst", Agneta Sjödin etc för bra tidsfördriv så visst... för det är ju den nivån på underhållning TV:n har att erbjuda!

Stefan sa...

Nåja, finns faktiskt riktigt bra tv också. Spålöst kollades för att det fanns där. Annars tycker jag generellt att allting med Fröken Sjödin suger.

Elle sa...

Jag tycker det är sällan TV har något riktigt bra att erbjuda tyvärr. Trivs bättre framför datorn där man kan kommunicera med folk man gillar och ladda hem/se sånt man själv väljer, och när man själv vill.