söndag 4 maj 2008

Drinkar och snack

Igår lyckades jag för en gångs skull slå två flugor i en smäll. Jag hookade upp med den väna Blogg-Elle och drog till den klockrena baren "Imperiet", där dessutom min kusin jobbar. Nu fick jag alltså dels träffa min kära vän och dessutom se var kusinen jobbade. Bra jobbat Stefan.

Som ni märker har bloggen bytt namn. Nu heter den "Stefans Listor". Världens bästa AD kommer dessutom fixa till ett nytt sidhuvud till den. Nu ska det bli stil och ordning på torpet.

Klart slut

3 kommentarer:

Elle sa...

Vilken tur då att den väna (???!???) vännen kunde guida dig till den där trevliga kusinen... ;)

Nu fick man ju ingen press på sig gällande sidhuvudet... nä'rå...

:)

Stefan sa...

Ja tänk vilken tur. Annars hade jag ju fått ringa Eniro.

Är man så proffsig som du så ska man faktiskt ha lite press på sig ;-)

Elle sa...

Bah, tack för den du! :p

Får man föreslå nytt bloggtema också om man vill det eller är det bruna blommor som är grejen?